L’alcalde d’Es Migjorn diu que augmentarà el lloguer de la carnisseria però no ho inclou als pressupostos

El PP d’Es Migjorn ha denunciat que l’equip de govern del municipi està enganyant als ciutadans amb mesures que no pensa aplicar.

 

L’alcalde d’Es Migjorn, Pere Moll Triay, va anunciar la passada setmana que el consistori pujarà el pagament de la quota d’un local de propietat municipal que té llogat a la família del propi alcalde, que des de fa anys utilitza com a carnisseria, i que fins ara pagava 6 euros mensuals, o el que és el mateix 72 euros anuals.

 

Moll Triay va afirmar que a partir de l’1 de gener el consistori ingressaria 100 euros mensuals per aquest concepte, que suposadament havia inclòs als pressupostos de 2012. Després de revisar cadascuna de les partides dels nous pressupostos, els regidors del PP d’Es Migjorn no han trobat per cap costat l’ingrés corresponent a aquest concepte.

 

Per aquest motiu, demanen a l’alcalde del municipi que doni explicacions i que expliqui la veritat als ciutadans. “És increïble i sorprenent que el senyor Moll es dediqui a vendre a través dels mitjans de comunicació que l’ajuntament comptarà amb uns ingressos extra que realment no es contemplen als pressupostos, ens està enganyant a tots i a sobre té la poca vergonya de dir que amb aquests diners es recolzarà l’activitat econòmica i impulsarà l’ús de les cases deshabitades, ens pot explicar com pensa cobrar un lloguer que no consta enlloc?”.

 

En un principi els regidors del PP van aplaudir la iniciativa del primer edil ja que la quota que pagava la família de l’alcalde pel lloguer del local era quasi simbòlica, però la realitat com queda demostrat en els comptes públics és molt diferent.

 

El PP està preocupat pel rumb que està prenent l’actual equip de govern del PSOE a l’ajuntament d’Es Migjorn.
“El primer que ha fet el senyor Moll una vegada ha entrat a governar ha estat pujar-se el sou un 24% malgrat la negativa de l’oposició i de la gran majoria de ciutadans, però no queda tot aquí, ha intentat per tots els mitjans ocultar-nos informació, ha modificat constantment els pressupostos i no ens va facilitar els documents fins dos dies abans de l’últim ple de l’ajuntament, i ja per retamar intenta enganyar-nos a tots amb mesures que no existeixen”.

 

El PP d’Es Migjorn espera que l’alcalde rectifiqui, expliqui la veritat i actuï amb responsabilitat.

X
Send this to a friend